Friday, October 9, 2009

AL-Jamiat V.3 No.1

Kafan depi dans Jannat

Allah Ta’ala fine réserve banne grand grand cadeau pou so banne serviteurs privilégiés dans aakhirat. Et parfois ici dans dounia même, Allah Ta’ala donne ene ti réclame. Par exemple d’après ene anecdote ki Sheik-ul Hadice Hazrat Maulana Zakariyyah rahmatoullahi ‘alayh fine raconté dans so “Fazail-e-Hajj”, ene ti tifille esclave fine mort. So patron Mouhammad Bin Hussain Baghdaadi fine alle bazaar pou acheté banne kitchose pou kafan. A so surprise, quand li fine retourné, li fine trouve ça tifille-là enveloppé dans deux draps couleur vert bien parfumé.
Ene kikene fine qualifié ça de ene fausseté pou la simple raison ki le Prophète fine mort, kafan pas fine dessane depi jannat. Grand grand Sahaabah fine mort, kafan pas fine dessane. Mais ça li pas ene preuve parceki couma Allaamah Ibn Taimiyyah (R) fine faire ressortir dans so Al-Fourqaan, ki ene miracle li capave manifesté lors la main ene inférieur d’après ki ça inférieur-là bizin. Et pourtant ene ki capave pli grand wali mais aukene miracle capave pas manifesté dans so la main parceki li pas bizin li. C’est acoze ça même, ça banne miracles-là gagne li dans banne Tabeines ene ti pé plis ki ti ena li dans l’époque banne Sahaba-e-Kiraam. Apres ça explication-là, li facile pou comprend comment si kafan pas fine dessane pou banne Sahaba, li capave dessane pou ene ki pas Sahabi. Ça li pas ene preuve ki li pas capave dessane pou lezot.
D’après ene récit ki Allaamah Bin Taimiyyah (R) fine rapporté dans so Al-Fourqaan, dans banne linges de Hazrat Uwais Al-Qarni rahmatoullahi ‘alayh ti gagne kafan ki pas ti ena avec li auparavant. Apres ça, banne dimounes fine trouve ene Qabar ki fine déjà fouyé dans ene rocher. Alors zotte fine mette ça kafan-là avec li et zotte fine enterre li là-bas.
Eski ceki Allaamah Ibn Taimiyah fine rapporté aussi pou être qualifié de fausseté ? Ici aussi nou pou osé dire ki c’est ene zistoire fausse acoze ki grand grand Sahaba fine mort, kafan pas fine dessane ? Raisonné si vraiment ou ena l’intelligence !


Attention!

La loi M.P.L c'est la loi Allah Ta'ala. La loi ki Allah Soubhaanahou Wa Ta'ala fine révélé dans Qour'aan et fine enseigné par Nabi  couma ene musulman bizin vive et comporte li en ceki concerne so la vie mariage et l'héritage etc. Bizin faire bien attention quand pé discute M.P.L avec banne camarade ou bien dans banne commentaires ki nou faire à propos M.P.L. Ça façon dire ki mo pas accepté M.P.L ou bien mo pas d'accord avec M.P.L ou bien M.P.L li ene la loi injuste etc, c'est banne parole de kufr ki annule tout banne bon actions ki ene dimoune fine faire et casse nikah la personne ki fine dire ça. Donc bizin faire bien attention! Si arrivé pas comprend kitchose là-dans, vaut mieux reste tranquille et essaye pou comprend li avec banne ki ena connaissance. Si malgré ça aussi pas fine comprend, alors comprend ene kitchose ki pas tout kitchose ki ou capave comprend. Ena boucou kitchose ki ou pas comprend mais ou pé faire li toute longue la vie sans ou comprend.


Insaan et Insaaniyyat


Allah Ta'ala fine crée insaan (être humain) comme "Ashraful-Makhlouqaat". C'est-à-dire insaan même li la création la plus noble. So noblesse li trouve dans capacité ki li ena pou distingue entre ceki bon et ceki mauvais et la volonté ki li ena pou attrape ceki bon par servi so l'intelligence.
Allah Ta'ala fine mette dans insaan ça nature ki permette li vive avec l'amitié et dans l'harmonie avec so qualité et aussi avec banne lezot espèces. Par ça nature ki Allah Ta'ala fine crée dans li, li conne partagé dans la vie. Ça qualité partagé-là distingue li de lezot espèces. Kitchose ki guide insaan vive dans la façon ki bizin et d'après ça nature ki Allah Ta'ala fine crée li, c'est Deen. La quantité ki li pou Deendaar, ça même quantité insaaniyyat (nature humaine) li pou ena. Ça veut dire ki ene vrai insaan c'est ene ki bien Deendaar. Ça amene nou pou comprend ki pli ene dimoune li éloigné de Deen, pli li éloigné de insaaniyyat. Quand ene dimoune li éloigné de Deen et li laisse li contaminé et envenimé par banne éléments négatifs ki entoure li, li vine dans stage cote le Bahimiyyah (caractère bestial) prend control lors so nature insaaniyyah. Dans ça stage-là, nou trouve dimoune dans forme dimoune mais avec banne caractère lezot espèce. Ça même qualité dimoune ki Allah Ta'ala appelle zotte pli inférieur ki toute la création.
"O Allah! Protége nou tous de ça bassesse-là et accorde nou la volonté pou suive Nabi (S.A.W) afin ki nou capave trouve nou vrai dimension de insaan.


Zaahir et Baatin


Zaahir veut dire ene forme l’extérieur ki paraite en dehors et ki dimoune capave trouve li avec so lizié. Baatin veut dire ene forme l’intérieur ki reste cachiette et ki lizié pas trouvé.
Par rapport à Zaahir et Baatin, nou ena quatre catégories dimoune :

 
Premier catégorie:



Ene dimoune ki so Zaahir et Baatin tous les deux d’après shariah. Par exemple banne Nabi, banne Sahaba, banne Tabeines et banne Auliya-Allah en général ki zotte endans et endehors tous les deux d’après shariah. Zotte sincère depi endans et de par zotte en dehors aussi zotte conforme à banne règle et principes de shariah. Zotte garde la barbe, zotte cheville reste découvert et zotte pas imite banne kaafir ou banne faasiq (perverse) dans zotte tenue en général. Ça c’est pli bon musulman.
 
Deuxième catégorie:



Ene ki so Zaahir et so Baatin tous les deux pas bon. So la coupe, so tenue et so l’apparence li plutôt ressemblé banne kaafir et banne faasiq. Et de par so l’intérieur aussi, li pas ene croyant. Ça c’est ene catégorie de dimoune ki pli pas bon.

Troisième catégorie:



 Nou ena ene troisième catégorie. C'est-à-dire ene dimoune ki so Zaahir (en dehors/l’apparence) li bien bon mais li bien pas bon de par so Baatin (endans). Ça catégorie dimoune-là li trouve impé partout ou bien c’est ça même ki nou trouve partout en general. Ça catégorie-là li tellement commun ki ça fine faire dimoune croire ki l’apparence pas important. Ou capave trouve ene dimoune bien correct. Mais quand ou gagne zaffaire avec li, lerla ou conné ki li été en réalité. Mais malgré tout ça-là li pas correct minimise l'importance Zaahir (l'apparence) parceki couma garde Baatin correct li ene l'ordre de shariat, coumsa même garde Zaahir aussi correct li ene l'ordre de shariah. Li vrai ki shariah fine attache pli boucou l'importance à Baatin ki Zaahir. Ça li paraite pli banale quand dimoune commence servi ça comme ene prétexte pou néglige le coté Zaahir. Zotte servi ça pou justifié zotte Zaahir ki pas corresponne avec shariah. Souvent ou tanne dimoune dire:
"Ou guette moi coumsa. Quand même mo perna la barbe, mais mo le cœur clair."
Finalement ça donne naissance à ene 4eme catégorie. C'est-à-dire ene ki so l'apparence pas corresponne avec principe islamique mais ki pretanne li ene bon musulman de par so l'intérieur. Ki quantité vérité ena dans ça prétention-là, ça Allah Ta'ala même conné. Nou pas gagne droit juge personne. Allah Ta'ala va juge li dans aakhirat mais pou le besoin administratif dans Dounia, ena certaine critères ki nou bizin satisfaire pou capave être considéré comme ene bon musulman. C'est-à-dire ene ki so l’apparence li pas islamique, nou pas gagne droit confié li banne responsabilité ki bizin ene bon musulman pou confié ça. Par exemple la responsabilité faire Imaam, donne azaan et vine moutawalli etc, nou pas gagne droit confié ça banne porte-là à ene ki so l'apparence li pas islamique.
Ene dimoune ki so l’apparence li islamique mais ki so l’intérieur li pas correct, ça li capave être acoze ki la personne li pas ene musulman mais li pé déclare ene musulman pou kit l’intérêt ou kit bénéfice. Ça nou appelle li ene pur Mounaafiq (hypocrite). Ça li pas bon même ditout. Li pareil couma ene kaafir ou bien pire ki ene kaafir déclaré. Ici nou pas pé cause ça catégorie de personne-là. Nou pé cause ene ki musulman de par so conviction mais ki so bon l’apparence pas corresponne avec so l’intérieur. C'est-à-dire li faible depi endans.
Nou capave comprend problème ça catégorie-là. Peut-être acoze ki dresse l’extérieur li pli facile ki dresse l’intérieur. Acoze ça li fine faire ceki facile. Et li pencore dresse ceki ene ti pé difficile. Li capave pé faire so zeffort pou dresse li. Ça li encore bon. Ou bien forcé forcé li possible ki li pé embette dimoune avec so l’apparence sans ki li ena la volonté pou dresse so l’intérieur. Ça catégorie-là nou agir avec zotte d’après zotte l’apparence. Amoins si nou ena kit doute ki basé lors certaine indication, alors nou pou bizin prend nou précaution.
Mais nou pas comprend ki l’intérêt ene dimoune ena dans cachiette so bon l’intérieur derrière paravent ene l’extérieur défavorable et indésirable. Si li pé vive quelque part ki ena pression lors banne Deendaar, alors ça li ena so raison. Mais ene dimoune ki pé vive dans ene l’endroit ki perna aukene difficulté pou pratique Deen ni ena kit l’empêchement concernant so tenue vestimentaire ou kit objection lors so l’apparence, alors malgré ça li pas tini ene l’apparence islamique et lors-là li continué dire ki li bien bon endans, ça li pas vrai. Li bien difficile pou croire. Ou même raisonné, si ene dimoune li bien doux depi endans, alors ki profit li ena dans montré amertume lors so visage quand li capave pas montré li. Coumsa même si ene dimoune li bon depi endans, li perna aukene l’intérêt cachiette li. Amoins ki li perna li même dans so l’intérieur mais li pé déclaré ki li ena ça dans li. Ça aussi li ene genre de fausseté et l’hypocrisie.
En principe quand ou endans fini dressé, mille ou cachiette li, ça pas capave reste cachiette. Vine pretanne ki endans li superbe quand même ou l’apparence pas corresponne avec ça, li pas vrai. Ene dimoune ki so l’apparence bon, si li capave pas bon depi endans, alors ça li applique pli bien lors ene ki so l’apparence même pas bon. C'est-à-dire li bizin pas bon depi en dans.


IMAAN


Imaan li la clé de tout succès. Sans imaan perna succès. Ene succès ki ene dimoune li gagné sans imaan, c’est ene succès temporaire. Nom de dire li ene succès parceki li couma dire ene dimoune ki pé gagne tout facilité pendant la nuit et ki le matin li pé alle pendi. Ceki li fine gagné li pas représente narien divant ça problème ki pé attane li gramatin. Dans la même façon, si nou trouve kikene dans bien malgré ki li perna imaan, alors c’est ene progrès et bien-être temporaire pou quelque temps.
Imaan li couma dire la clé ça mallette ki ou fine garde tout ou banne objets important là-dans. Tanque perna ça la clé-là, ou pas pou capave bénéficié avec narien. Banne faveurs ki Allah Ta’ala fine gardé dans jannat, pas capave profité avec ça tanque perna imaan parceki imaan c’est la clé de jannat.


VALEUR IMAAN


Ene-ene ti boute de ça Imaan-là li tellement valeureux ki li capave faire ou gagne ene confort et salut éternel. Ene dimoune li gagne le salut éternel quand li arrête gagne problème ou kit tracas. Li senti li complètement gai, joyeux et dans bien. Ene ti dernier Imaan narien du tout aussi ena le potentiel faire ou gagne ça salut-là. C'est ene salut ki entier le monde so fortune pas capave acheté. Dans ce sens, ça ene ti boute narien ditout-là li pli précieux ki entier le monde so fortune.
D'après ene hadice, ene dimoune dans jahannam ki so Imaan li tellement faible ki li pas pou capave être détecté par banne farishta aussi. Et pourtant farishta ki responsable jahannam li conne jahannam et tout banne ki là-dans couma ene maman li conne so ti bébé. Et d'ailleurs ene farishta li tellement puissant ki li capave détecté ceki banne l'appareil pli sophistiqué pas capave détecté. Ça montré ki quantité tigite imaan ça dimoune-là pou ena ki pas capave être détecté par banne farishta aussi.
Acoze ça ene tigite imaan narien ditout ki ça dimoune-là ena, Allah Ta'ala pou tire li depi dans jahannam et pou mette li dans jannat. Imagine ene coup ki quantité précieux et valeureux ca fortune ki appelle Imaan été. Après ça, ou dire ki l'autre-là ki imbécile acoze li fine brûle ene gros la bougie Rs3 pou rode ene ti pièce 20 sous. Eski nou pas pé faire plis ki ça? Alors ki sanla le pli gros imbécile?


La polygamie


La polygamie veut dire marié avec plis ki ene madame. Ene zomme musulman ena droit marié ziska 4 madames à la fois. Mais li bizin traite tous so banne madames pareil. Traite tous banne madames pareil li applique ziste dans banne zaffaires matériels couma mangé-boire, l'habillement, logement et resté pendant la nuit. C'est-à-dire li bizin reste ene-ene nuit acote chakene. Li pas gagne droit reste deux nuits cotte ene et ene seul nuit cote ene l'autre. Li bizin donne chakene le même nombre de nuit. Coumsa même li bizin donne chakene le même niveau de vie dans tout kitchose.
En ceki concerne l'amitié et le coté sentimental, personne pas capave pretanne capave ena control lors-là. Acoze ça Shariah pas impose égalité là-dans parceki ça li impossible. Mais ene missié ena capacité pas laisse paraite ki li content ene plis ene moins. Donc li bizin faire zeffort ça quantité-là. Apres tout, combien zeffort ou pou faire pou garde tout pareil mais chakene pou trouvé ki so camarade pé gagne plis. Donc acoze ça, de temps en temps pou gagne problème ki pou bien fatiguant. Alors ene dimoune bizin conne so capacité avant li marié plis ki ene madame.
La polygamie li ene kitchose ki trouve presque dans tout dimoune. Li vrai ki ena aussi boucou ki pretanne pas content ça. Mais si zotte gagne l'occasion, zotte pou faire li. C'est ene désir et ene l'envie ki reste dormi dans l'intérieur tout dimoune. Li couma dire ene l'appétit ki pas pé manifesté. Li depanne ki menu ou mette divant li. Si li gagne ene bon plat, ou même guetté si li pas mangé.
Coumsa même boucou madames capave qualifié ça de ene vice. Mais necque guetté, si ene prince ou ene acteur propose li, si li pas accepté pou marié avec li sans ki li guette ki ….ieme li pou été.
Apres tout, mariage li pas ene esclavage. Si ene madame pas oulé vine ene deuxième madame pou ene ki déjà ena so premier madame, alors personne pas capave force li pou marié. Ene mariage c'est ene contrat ki dimane le consentement missié et madame tous les deux pou li finalisé. Au lieu vine dire banne zomme pas marié deuxième ou troisième, empêche banne madames vine deuxième ou troisième madame kikene. Mais madame-là ki l'intérêt li ena dans evite faire ça quand li trouvé ki vaut mieux li ena ene bon dimoune derrière so ledos ki ki li vive tout seul pou vine ene proie pou toute sorte jouisseur. Ou bien li capave préfère vine ene deuxième pou ene kikene ki garde li bien au lieu marié avec ene célibataire ki pou ruine li toute longue la vie. Vaut mieux li reste avec kikene dans légalité avec l'honneur et respect ki laisse banne jouisseur jouir et joué avec so la vie sans prend la moindre responsabilité.


Débats lors M.P.L


Banne débats ki pé faire lors M.P.L à plusieurs niveau, li pas paraite ki ça pou aboutir à quelque chose positive. Parceki discussion-là pé mal faire. Ça ti bizin faire lors 3 points ki bien essentiel:
1. Eski ena ene Être Suprême ki fine crée l'Univers?
2. Eski Qour'aan-e-Kareem c'est le message de ça Être Suprême-là à l'humanité?
3. Eski Hazrat Mouhammad  li le Prophète, Envoyé et Dernier mais pli grand Nabi de ça Être Suprême-là?
Si ça trois kitchose-là fini établi, tout problème pou fini réglé. Parceki quand pou fini établi ki Qour'aan-e-Kareem c'est le dernier message d'Allah Ta'ala ki fine révélé lors le dernier prophète Hazrat Mouhammad , alors ça pou sufi pou croire et accepté ki tout ceki ena là-dans li vrai, correcte et dans l'avantage l'humanité en entier malgré li possible ki nou pas arrivé comprend certaine kitchose ou certaine point là-dans.
Dans le monde entier, ena boucou la loi ki en vigueur et ki ene quantité dimoune pas arrivé comprend banne raisons d'être de ça banne la loi-là. Mais aukene pays dans ça le monde-là pas autorise personne néglige kit la loi lors prétexte ki li pas pé comprend certaine point là-dans. Ça permette nou dire ki le monde d'accord par l'unanimité ki ene la loi li reste ene loi ki bizin respecté li, même si arrivé pas comprend certaine points là-dans.
Le fait ki Qour'aan-e-Kareem fine révélé de coté Allah Ta'ala lors Rassouloullah Hazrat Mouhammad , li ene réalité ki fine témoigné par toute ene génération. Et ça fine transmette de génération à génération.
Ti ena ene quantité ki ti l'ennemi acharné de Rassouloullah  mais finalement zotte pas fine capave résisté devant ça réalité-là et zotte fine fini par accepté li. Banne ki fine continué opposé, c'est necque par l'orgueil ki zotte fine faire ça. Mais zotte aussi zotte fine bien comprend la vérité-là.
C'est banne faits et banne données historiques ki fine être préservé de toute sorte de manipulation et ki fine être transmis de génération à génération dans ene façon pli authentique ki capave. Tourne le dos avec banne faits semblable li représente tourne le dos avec banne faits historiques. Ça li pou ene façon pou refuse accepté l'existence ene kitchose ki appelle l'histoire.
Quant à Rassouloullah (S.A.W), toute ene le peuple fine gagne l'occasion vive avec li pendant ene bon boute le temps. Ça fine permette zotte observe li avec tous banne tipti détail ziska so gros détail. Zotte fine étudié so banne caractères exemplaires et incomparables dans tous banne circonstances. Tout ça-là fine amene zotte vers ene seul conclusion: Hazrat Mouhammad  li ene Nabi (Prophète) parceki caractère très noble ki li possédé, c'est ene Nabi même ki capave possédé et le message ki li pé transmette, c'est ene message tellement éloquent ki ene telle éloquence li dépasse capacité humaine. Apart ca, banne miracles ki li fine montré, ça aussi li ene de banne preuve ki li ene Nabi. Ça li montré ki ena ene l'autre la force ki pé travail derrière ça. Et ça la force-là, c'est la force divine.
Banne miracles ki Rassouloullah (S.A.W) fine montré, fine témoigné par tout un chacun. Si le monde encore considère ça kitchose ki appelle témoignage-là, li pas pou ena aukene raison pou rejette ça banne miracles-là lors ene fausse prétexte ki ça c'est banne zistoire ça. Eski pas lors la base témoignage même ki ranne jugement dans la cour et dans tribunal? Eski pas lors témoignage même ki ene la cour li permette li condamne ene accusé à mort? Par la façon de faire, le monde pé montré ki témoignage c'est ene kitchose ki bizin accepté et bizin prend en considération si li ene témoignage ki vine de la part ene ki digne de foi.
Li bon conné ki la véracité de Rassouloullah (S.A.W) et so banne miracles ki li fine faire et l'authenticité de ça message ki li fine amené en forme de Qour'aan-e-Kareem, li basé lors banne témoignages solide et catégorique. Donc perna aukene raison pou pas considère li. Li tellement catégorique ki ene dimoune ki fine refuse accepté ça, li pas pou ena aukene justification ou kit raison pou justifié ceki li fine faire apart li dire ki li pas accepté.
Quand fine accepté ki Hazrat Mouhammad (S.A.W) li l'envoyé d'Allah Ta'ala et Qour'aan-e-Kareem c'est le message d'Allah Ta'ala à l'humanité ki encore existé dans so forme d'origine sans ki ça fine subir kit manipulation ou falsification, alors pas pou ena question pou pas mette li en pratique. La question de l'inégalité, l'injustice ou discrimination pas pou posé même parceki c'est le message du Créateur Suprême ki Juste, Sage et ki conne tout. C'est li même ki conné ki sanla ki li bizin, combien li bizin, quand li bizin et dans ki façon li bizin. C'est ene dernier imbécile même ki capave pretanne conne pli bien ki le Créateur Suprême.


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Redacteur en chef: Moufti Mouhammad Raffick Meerun
Email: jamiat2009@gmail.com