Wednesday, May 12, 2010

AL-Jamiat V.3 No.4

Make your choice: Arrangé ou dérangé!

Ou pas capave arrange tout kitchose. C'est à dire ou pas pou capave arrange tout sans dérange narien. Quand ou arrange ene kitchose, ça li capave dérange ene l'autre kitchose. Parfois ou bizin dérange ene kitchose pou arrange ene l'autre kitchose. Si ou envie mange omelette, ou pou bizin casse dizef. Ou pas capave mange ene omelette sans casse ene dizef. Ou bizin dérange ene dizef  si ou envie arrange ou par mange ene omelette.
Nou ena deux kitchose devant nou. Ene c'est ça le monde ki nou pé vive-là ki nou appelle li la vie dans dounia. Et deuxième c'est ene l'autre le monde ki pé attane nou après la mort et ki nou appelle li aakhirat. Si nou content ça le monde-là plis ki l'autre-là pareil couma banne kaafir et banne moushrik, alors nou pou préfère dérange aakhirat pou arrange dounia. Mais si couma ene bon musulman, nou content nou aakhirat plis ki ça dounia-là, alors nou pas pou hésité pou sacrifié ça le monde-là pou arrange nou aakhirat. Si fallait bizin donne la vie aussi, nou pou accepté.
Nou bizin conné ki ena ene ki pou arrangé et ene pou dérangé. Ça la vie-là c'est ene question de arrangé et dérangé. C'est à ou de choisir pou accepté dérange banne habitant de ene l'endroit dans zotte sommeil par ou 'gamat' et ou sega ki ou faire la vieille mariage, ou bien ou pou arrange banne habitants par dérange ou même dans résister contre ou désir et ou plaisir.
C'est à ou pou choisir! Ou pou dérange ou aakhirat pou arrange ou dounia ou soit ou pou dérange ou dounia pou arrange ou aakhirat. Mais toujours bizin pensé ki ou ena ene compte à rendé! Make your choice!

Doah
"O Allah! Nou dimane Toi protection contre tout connaissance, tout travail, tout l'amitié et tout kitchose ki pou vine ene barrière entre nou et Toi."

La lumière mobile ….

Li vrai ki bizin gagne Tawfeeq de coté Allah Soubhanahou Wa Ta'ala pou capave faire bon. Banne ki dans l'obéissance Allah Soubhanahou Wa Ta'ala, zotte fine gagne ça Tawfeeq-là et banne ki zotte le cœur pas pé vine dans ça direction-là, au moins zotte bizin pas reste satisfait avec condition ki zotte été. Zotte bizin toujours dimane doua pou ki Allah Soubhanahou Wa Ta'ala donne zotte Tawfeeq. Hier banne ki ti insouciant de zotte Deen, et dans l'état et condition ki zotte ti été, pé gagne l'occasion reste dans Allah Soubhanahou Wa Ta'ala so zikr gramatin tantôt et vire-viré de masjid à masjid. C'est vraiment ene Tawfeeq de coté Allah Soubhanahou Wa Ta'ala ki zotte fine gagné à travers ça travail ki nou appelle travail de Da'wah. Ça travail de Da'wah ki pé assuré par ene groupe de personne ki Allah Soubhanahou Wa Ta'ala fine choisir zotte pou sacrifié corps et âme zisse pou développe ça imaan ki ena dans zotte-là et amene Deen dans zotte la vie ki zordi jour nou appelle zotte Tabligh Jamaat. En réalité c'est ene lumière mobile ki pé circulé dans tout coin et recoin du globe.
Allah Soubhanahou Wa Ta'ala fine servi ça travail-là comme ene moyen pou transforme la vie des milliers et des milliers de personne lors ça la terre-là. Banne ki ti pé passe zotte le temps dans batte carte, dans joué dans casino, dans boire dans banne tavernes etc., zordi fine gagne l'occasion pou ploré dans au milieu la nuit dans sajdah divant zotte Rabb. Si nou envie guette l'exemple de ene virage de 180 degré, nou pou gagne li dans la vie banne ki zotte la vie fine changé et transformé grâce à ça travail-là.

 et Le déviateur ambulant

Mais shaitaan jamais pou capave guette dimoune change zotte la vie. Jamais li pou capave guette dimoune pratique Deen. Jamais li pou satisfait avec banne ki hier pas ti pé faire aukene namaz mais zordi pé faire namaz tahajjud, namaz chaaste et namaz awwaabeen aussi. Mais nou ena banne ki nou capave appelle zotte banne déviateur ambulant ki pé rente dans joué shaitaan. Hier zotte pas ti ena le temps pou alle guette banne dimoune ki pas ti pé faire namaz, mais zordi quand ça dimoune-là fine commence faire namaz, zotte vine fatigue so la tête ki soi-disant so namaz na pas bon. Et pourtant zotte pé faire ene namaz ki li d'après la façon ki fine être pratiqué de génération en génération ziska zordi. Zotte tire banne prétextes ki soi-disant ena boucou kitchose dans Fazaail-e-A'maal ki na pas bon. Et pourtant c'est banne kitchose ki trouve dans livre Sheikhul-Islam Allaamah Ibn Taimiyah (R) aussi. Malgré ça, pou banne raisons inconnu, jamais zotte pou osé dire ki Allaamah Ibn Taimiyah (R) fine propage la fausseté. C'est ene tache ki zotte pas pou hésité mette lors Tabligh Jamaat. Nou comprend zotte difficulté et zotte problème ki empêche zotte dire la vérité, parceki bizin de quoi aussi pou vive. Dans dire la vérité, peut-être pou arrête vive couma pé vive astere-là. Couma certain dire ki zotte pied du riz capave sec. Allah conné ki vrai ki menti!

Lors requête de la part de plusieurs frères, nou pé reproduire ça l'article-là ki li en forme question/réponse:

Question:­
D’après ene certaine information, ça hadice suivant-là fine être considéré comme ene hadice fabriqué: Eski li vrai?
"Cherche la connaissance même jusqu’à en chine".
Réponse:
“Cherche la connaissance même jusqu’à en chine parceki cherche la connaissance li obligatoire lors chaque musulman”
C’est ene hadice ki fine être rapporté par Hazrat Anas t et fine être sélecté par Ibn Adi dans Al-Kamil, par Hafiz Ibn-ul-Barr dans so Jami-ul-Bayaan Fil-Ilm, par Al-Baihaqui dans so Al-Moudkhal et Shou’bul-Imaan. Imam Al-Ghazaali (rahmatoullahi alayh) aussi fine faire mention de ça hadice-là dans so Ihyaa-ul-Uloom.
Al-Hafiz Zain-ud-Deen-Al-lraqui, ene éminent savant de hadice du 8eme siècle Hijri, dans ene livre ki li fine écrire pour situé position de chaque hadice mentionné dans Ihyaa-ul-Uloom dire: “Al-Baihaqui dire ki so Matn (contenu) li Mash-hour (reconnu) mais so banne sanad (chaîne de narration) zotte faible".
Donc selon Imam Al-Baihaqui, ene savant de hadice de 5eme siècle Hijri, le hadice en question li rapporté par plusieurs sanad et ki chaque sanad là-dans li faible. A la lumière de ceki Al-Baihaqui fine déclaré, nou comprend ki le hadice en question, li pas “Mawdou” (fabriqué) parceki ene Sanad faible pas veut dire nécessairement fabriqué. Ena des fois, ene hadice semblable ena la chance et la possibilité vine dans rang ene hadice “Hassan” (bon/passable) quand li rapporté par plusieurs Sanad couma ça li ene principe établi chez banne “Mouhaddices” (savants de hadice).
Al-Hafiz AI-Iraqui aussi ki ti fine engage li pou situé position de banne hadices mentionnés dans lhyaa-ul-Uloom de Imam Al-Ghazaali (rahmatoullahi alayh), pas fine trouve narien pou qualifié li comme "Mawdou" (fabriqué) couma li ena l’habitude faire li à cote li nécessaire.
Donc le hadice en question li pas “Mawdou” (fabriqué). Li ene hadice faible avec ene possibilité d’être élevé au rang de “Hassan” (bon/passable). Effectivement Allaamah Al-­Mizzi dire ki le hadice ena plusieurs Sanad. Dans so l’ensemble, li capave accède au rang ene hadice “Hassan”. Quant à Allaamah Al-Azeezi de As-Sirajul-Munir, ene commentaire lors Al-Jami-us-Sagheer, li considère le hadice comme ene hadice “Hassan Lighairihi”, c’est à dire ene hadice ki fine être considéré comme Hassan (bon) pou banne raisons apart et extérieurs.

Question:
Eski li vrai ki ene madame li gagne so talaaq si li reste séparé avec so missié pendant ene bon boute le temps?
Réponse:
Quand ene missié et ene madame vive ensemble couma missié-madame pendant ene bon boute le temps sans faire nikah, ça pas faire zotte vine missié-madame d'après Shariah. Coumsa même quand ene missié-madame ki fine fini faire nikah, reste séparé après zotte nikah pendant ene siècle aussi, ça pas faire ça madame-là gagne talaaq.
Missié-là bizin donne so madame talaaq pou ça madame-là gagne so talaaq. Ou bien dans certaine cas, ene Qazi ou bien société musulman aussi capave casse ça nikah-là avec certaine condition si madame-là li faire ene demande pareil.

Question:
Eski ene madame capave donne so missié talaaq?
Réponse:
Talaaq li dans la main missié. Li pas dans la main madame. Donc mille ene madame donne so missié talaaq, ça pas pou ena aukene l'effet. Zotte continué reste missié-madame.

Ene pratique Maqboul (acceptable)

Mille ou causé mais narien perna valeur tanque ou pas mette li en pratique. Mais ça aussi bizin conné, grand-grand travail aussi perna valeur divant Allah Ta'ala si perna la sincérité. Ene dimoune li capave donne ziska so la vie aussi mais ça pas pou protége li de l'enfer si li fine faire ça pou lizié dimoune. Pas fini! Après tout ça-là, ça travail ki ou faire-là, li bizin d'après le sounnat de Nabi r.
Donc pou ene pratique accepté, ça pratique-là bizin faire li avec la sincérité et en conformité avec le principe et sounnat de Rassouloullah r.

Hadice

"Ena trois catégories de personne ki zotte lizié pas pou trouve du feu (l'enfer):
Ene lizié ki surveillé dans chemin Allah. Ene (deuxième) lizié ki fine verse l'arme par la frayeur d'Allah et ene (troisième) ki fine abstenir de (guette) banne kitchose ki Allah fine interdit." (At-Tabraani)
"Pas pou trouve du feu l'enfer" veut dire ki Allah Ta'ala pou protège zotte de du feu l'enfer et pou garde ça banne catégories dimoune-là tellement loin de l'enfer ki zotte pas pou gagne l'occasion trouve l'enfer aussi.
p              Surveillé dans chemin Allah Ta'ala signifié tout zeffort ki ene dimoune faire pou préserve l'Islam et banne musulmans, pareille couma ene combattant ki surveille frontière l'Islam ou bien ene ki pé amene combat pou libère l'Islam et banne musulmans de l'emprise de Kufr et de banne Kaafir. Coumsa même ene personne ki pé lutté pou empêche infiltration banne conceptions et banne doctrines de kuffaar dans banne musulmans, li ene combattant ki Allah Ta'ala pou protège li de l'enfer. C'est ene bonne nouvelle aussi pou banne ki zotte la nuit pé vine li jour dans pense banne moyens ki capave préserve la communauté de l'attaque de shaitaan et de so banne partisans.
p              Ploré par la frayeur d'Allah li ene kitchose ki Allah Ta'ala bien content parceki ça li vine apartir humilité ki ene dimoune ena dans li par reconnaite capacité et grandeur Allah Ta'ala. Quand ene dimoune li humble et modeste dans ça façon-là, li pas hésité pou accepté so erreur. Ene dimoune pareille, li pou toujours reconnaite so erreur divant Allah Ta'ala et li pou regretté ceki li fine faire. Ça regret-là pou empêche li ou bien au moins li pas pou ena courage faire kit erreur librement et sans hésitation. Donc ploré par la frayeur d'Allah Ta'ala li ene indication de la piété ene dimoune. Et Allah Ta'ala li bien content banne ki pieux.
p              Abstenir guette banne kitchose ki Allah Ta'ala fine empêché, li applique principalement lors guette ene personne de sexe opposé. Couma li haraam pou guette ene madame, coumsa même li haraam pou guette so photo ou bien pou guette li lors l'écran. D'après hadice, ena malédiction Allah Ta'ala lors celui ki guetté et lors ça madame ki expose li pou zomme guette li.
C'est ene kitchose ki ena boucou tentation et donc dimoune tire ene plaisir extraordinaire là-dans. Acoze ça celui ki sacrifié so plaisir par baisse so regard acoze Allah Ta'ala, li gagne ene douceur de Imaan dans so le cœur. Allaamah Mulla Ali Qari (R) dire ki ça douceur de Imaan-là li ene cadeau de coté Allah Ta'ala à so serviteur. Allah Ta'ala li Al-Kareem (généreux par excellence). Li pas reprend ene cadeau après ki li fine donne li kikene. Donc ça douceur de Imaan-là pou resté avec la personne ki fine faire ene telle sacrifice. Alors c'est ene façon pou dire ki ene telle personne pou quitte ça le monde-là avec Imaan. Quitte dounia avec Imaan, c'est ene faveur inégal et inestimable parceki li garanti le salut éternel. Dans ça façon-là nou capave dire ki résisté contre tentation guette beauté et charme de sexe opposé li ene moyen ki garanti le salut éternel.

Ene le cœur malade et so traitement

Ene dimoune ki fine conne ene quantité kitchose et fine gagne banne degré couma B.A ou M.A ou Phd etc. sans ki li conne Allah Ta'ala, alors li pas fine conne narien. Conne Allah Ta'ala li ene connaissance pli essentielle ki tous connaissance.

Ki manière ou pou conné ki ou conne Allah Ta'ala?

Ena ene signe pou ça. Quand ou gagne l'amitié pou Allah Ta'ala, ça veut dire ki ou fine conne Allah Ta'ala. Tous dimoune capave dire ki li content Allah Ta'ala. Mais signe de vrai l'amitié pou Allah Ta'ala li trouve dans pas donne narien préférence lors l'amitié Allah Ta'ala.
Chaque parti dans le corps, li ena ene fonction spécifique. Quand li pas fonctionne bien, nou appelle li ene handicap et nou dire ki ça parti-là li malade. Le cœur so fonction principale c'est garde l'amitié avec Allah Ta'ala plis ki tout kitchose. Quand ça le cœur-là li pas fonctionne dans ça façon-là, spirituellement parlant, appelle li ene le cœur malade.
Remède de ça malade-là li trouve dans piétine désirs et plaisirs et amene li pou reste dans banne limites ki Allah Ta'ala fine fixé. C'est-à-dire applique Shariah dans so totalité d'apres le model parfait de Nabi r. Et ça li depanne lors la volonté. Couma tous kitchose, la volonté pou pratique Deen ki nou appelle li twafeeq, li trouve dans la main Allah Ta'ala. Mais couma tous kitchose, Allah Ta'ala fine mette ene moyen pou ca aussi.
Normalement Allah Ta'ala fine attache la volonté pou pratique Deen avec Souhbat (compagnie) de banne personnages pieux. Acoze ça Nabi r fine recommande pou reste dans compagnie banne bon dimounes. Parceki d'après ceki Rassouloullah r fine faire ressortir, ene dimoune ena tendance adopté manière so camarade intime. Donc si so camarade intime li ene bon dimoune, alors li aussi li pou inculqué et développe banne bon manière ki ena dans li. Au contraire, li capave fini absorbe li sans ki li conné.

Causé

Allah Ta'ala fine honore insaaan par accorde li la capacité pou causé et pou exprime li. Couma tous banne faveurs Allah Ta'ala, ça faveur-là aussi nou bizin remercié Allah Ta'ala boucou. Comme reconnaissance pou ça faveur-là, nou bizin toujours utilise li dans banne kitchose ki bénéfique pou nou dans Dounia et dans Aakhirat couma Tilaawat-ul-Qour'aan, Zikrullah, Daroud Sharif etc.
Nou bizin conné ki chaque kitchose ki nou tiré depi dans nou la bouche, nou ena ene compte pou rendé cote Allah Ta'ala. Ça dimane nou pou être pli vigilant et pli prudent avant nou causé. Dans ene hadice ki trouve dans Abou Dawoud et Tirmizi, Rassouloullah r fine montré ki la Salut li trouve dans contrôle la langue. Ça la bouche ki capave faire nou profité énormément, capave coute nou boucou cher si nou pas conne servi li. Nou bizin calcule bien avant nou dimane kikene ene kitchose ou bien quand nou repone kikene. Tout depanne dans ki façon et avec ki formule nou pé faire li. Ene kitchose ou ti capave gagne li dans bon façon mais ki ou pas fine gagne li simplement acoze ou façon causé pas ti bon. Banne disputes, banne querelles dans ménage, entre banne collègues dans travail et en général, li provoqué par ça même mauvais façon adresse ene dimoune. Ça banne querelles-là zotte termine dans banne façon bien chagrinant. Parfois ménage cassé couma parfois ça coûte la vie dimoune aussi. Tout ça-là acoze ki nou laisse ça morceau sans lezos-là batté sans contrôle. Donc contrôle la langue li épargne nou de boucou dégâts dans la vie mondaine et dans Aakhirat aussi. Dans ene hadice, Rassouloullah r fine dire:
"Celui ki donne moi garantie concernant ça parti ki trouve entre so deux la mâchoire (la langue) et concernant ça parti ki trouve entre so deux la jambe, mo garantie li jannat."
Ça signifié ki mal servi la langue capave prive ene dimoune de ene cadeau inestimable couma jannat. Dans ene façon nou capave dire ki la bouche li capave rende ene dimoune heureux ou malheureux. C'est à nou pou choisir nou malheur ou nou bonheur.

Who am I?

Si ou envi conné exactement ki ou été, ou bizin étudié ou quand ou faire ou besoin. Dans ça l'heure-là ki ou pou conné ki dernier pauvre diable ou été. Si ou garde ça dans ou la tête, ou pou arrêté cause grand-grand causé.

Ilm, 'Oulama et Qiyaamat

D'après hadice de Nabi r, quand Qiyaamat près pou arrivé, Ilm (la connaissance de Deen) pou enlevé et ça pou remplacé par l'ignorance. Le taux de zina pou augmenté. Dimoune pou boire l'alcool boucou.
Ena dimoune croire ki la connaissance pou enlevé quand Qour'aan-e-Kareem so l'écriture pou effacé. Mais en réalité Qour'aan pou reste intacte. C'est necque banne dimoune ki ena la vrai connaissance de Qour'aan ki pas pou resté. Donc quand banne 'Oulama pou enlevé, connaissance de Deen aussi pou enlevé. Et après ça Qiyaamat pou vini.
Ça montré ki l'existence banne 'Oulama lors ça dounia-là li ene bénédiction et ene moyen de hidaayat ki garantie l'existence de connaissance et la pratique de Deen lors ça la terre-là. Li ene erreur capital tourne le dos avec banne 'Oulama couma boucou dimoune dire "ki faire bizin banne 'Oulama quand nou ena Qour'aan et hadice dans nou la caze". Bizin faire bien attention! La connaissance de Deen nou gagné à travers banne Oulama. Sinon nou capave ena Qour'aan et hadice dans nou la main, mais de coté connaissance et la pratique, nou pou zéro.
Acoze ça même nou trouvé ki jamais Allah Ta'ala fine envoye ene livre sans li envoye ene Nabi pou enseigne ça. Par contre, ena des fois Allah Ta'ala fine envoye seulement Nabi sans envoye kit livre avec li. Ça montré ki l'enseignement de Deen fine toujours assuré par banne Nabi et so banne z'héritiers.
Donc tourne le dos avec banne 'Oulama li représente tourne le dos avec Deen.

Hadice

"Etabli ou relation avec celui ki casse relation avec ou. Pardonne celui ki fine faire l'injustice envers ou. Agir bien avec celui ki mal agir avec ou".

Redacteur en chef: Moufti Mouhammad Raffick Meerun
Email: jamiat2009@gmail.com
 

No comments:

Post a Comment