Wednesday, May 12, 2010

AL-Jamiat V.3 No.5

Karaamat Ibrahim At-Taimi rahmatoullahi ‘alayh

“Ene fois Hazrat Ibrahim At-Taimi rahmatoullahi ‘alayh fine sorti pou alle cherche nourriture pou so la famille. Mais li pas fine réussi gagne narien. En retour, li fine traverse acote ene l’endroit ki so la terre ti rouge. Alors li fine rempli so sac avec ene ti pé ça la terre-là et li fine retourne so la caze. Quand li fine ouvert so sac, li fine trouvé ki ça fine converti en du blé couleur rouge.” (Al Fourqaan par Allaamah Ibn Taimiyah (R)

 Explication :

Ça c’est ene karaamat ki Allah Ta’ala fine accorde Hazrat Ibrahim At-Taimi rahmatoullahi ‘alayh ki ti ene Tabei. Dans Qour’aan-e-Kareem, Allah Ta’ala fine promette tout ceki reste dans so l’obéissance, ki li pou donne zotte, zotte nourriture dans ene façon ki jamais zotte ti à croire. Karaamat ki ene personne gagné, li gagne li de coté Allah Ta’ala par Barakat suive Rassouloullah r. Tout karaamat ki arrivé avec n’importe ki wali, li ene l’honneur pou Rassouloullah r. Rassouloullah r li couma ene institution. Le succès et la réussite de n’importe ki étudiant, li ene l’honneur ki retourne vers l’institution. Ou bien li couma ene l’océan. Mérite de chaque goutte de l’eau li ene mérite et ene l'honneur pou ça l’océan-là.
Li bien triste pou constaté ki banne anecdotes pareille quand zotte paraite dans Fazail-e-‘Aamal de Sheikh-ul-Hadice Hazrat Maulana Zakariyyah rahmatoullahi ‘alayh, ça li qualifié de banne fausse zistoires par banne soi-disant B.A ou M.A dans shariat. Eski ça banne B.A ou M.A dans shariat-là, zotte pou ena le courage traite le livre Al-Fourqaan de Allaamah Ibn Taimiyah de ene livre de banne fausse zistoires ?
Ça même livre de Allaamah Bin Taimiyah (R) mentionne ene l'autre anecdote selon lequel ene personne so bourrique ti mort mais ki Allah Ta’ala fine faire li revive quand ça personnage-là fine faire doah. Selon ene l’autre anecdote, ene personne fine gagne faim. Alors li fine faire doah. Donc ene grappe tamme enveloppé dans ene tissue en la soie fine tombé derrière li ki li fine mangé et ki le reste fine continué reste acote so madame pendant ene bon boute le temps. D’après ene l’autre anecdote, ene personne ki ti paralysée fine faire doah avec Allah pou ki so la main li pied largué dans l’heure wazou. Et coumsa même ti pé arrivé.
Tous ça banne anecdotes-là zotte trouve dans Al-Fourqaan de Allaamah Ibn Taimiyyah (R). Eski banne ki fine qualifié le Fazail-e-‘Aamal de ene livre de fausse zistoire acoze banne anecdotes pareille pou ena le courage critique le Al-Fourqaan de Allaamah Ibn Taimiyyah ? Nou pou reste attane!

Zenes conne to valeur!

Zenes! To ena tout dans toi ki permette toi faire grand progrès dans to la vie. Mais to bizin conne investi et gère to courage, to savoir et to le temps. Ki sanla ki fine embête toi ki faudré to cheveu bizin vine blanc pou to commence faire bon? Si to ti conné ki quantité to Rabb li content et apprécié ça Ibaadat ki to faire dans to jeunesse! Laisse mo dire toi mo garçon ki ene Ibaadat pareil pou faire toi gagne to place dans l'ombrage acote Allah Ta'ala quand tous dimoune pou grillé dans ene soleil ki pou dessane nette enbas. Li vraiment ene grand l'honneur ça si to ti capave saisi so valeur.
Donc ki faire pas sacrifié tout de toi pou to Rabb ki li Al-Hayy (vivant éternellement) et Al-Qayyoum (indépendant) si vraiment to oulé donne to l'existence même so vrai valeur et so dimension réelle?

Qazi Sana'oullah (R):

"Aukene parole pas acceptable tanque na pas mette li en pratique. Aukene pratique et aukene parole pas acceptable tanque perna bon l'intention. Aukene l'intention, pratique et parole pas acceptable tanque li pas d'après sounnat".
 
 faire namaz tout seul dans ene saff

Li pas bon lire namaz tout seul dans ene saff quand pé faire namaz avec jamaat. Quand ene dimoune vine dans masjid et li trouve banne saff fine rempli, alors li pas diboute tout seul. Li bon ki li risse ene mouswalli avec li afin ki li pas reste tout seul dans ene saff. Ça c'est le principe. Dans applique ça principe-là, li possible ki dimoune-là pas comprend et li capave casse so namaz. Dans ene cas pareil, faudré pas risse kikene. Vaut mieux faire namaz tout seul ki casse kikene so namaz. Zordi jour, bon bon dimoune aussi pas conne principe. Acoze ça bizin pas applique ça principe-là. Parceki nou applique principe pou arrangé. Si acoze l'ignorance banne dimoune li vine ene moyen pou dérangé au lieu arrangé, alors li perdi so raison d'être. Bizin pas faire li. Mais bizin continué instruire dimoune pou zotte arrive dans ene stage cote capave applique tous banne principes.

Allah, le véritable bien-aimé

Quand ene dimoune li bien avec nou, nou ena tendance pas faire narien ki capave déplaire li. Ena des fois nou gagne invitation acote kikene. Nou conne très bien ki ça invitation-là li pas encadré avec principe islamique. Mais nou trouve nou dans ene grand l'embarras pou refuse so l'invitation zisse acoze ki li ene très bon dimoune ki ena très bonne relation avec nou.
Eski ena kikene ki pli bon ki Allah Ta'ala? Eski ena kikene ki fine faire pli boucou faveur lors nou ki Allah Ta'ala? Définitivement non, non et non! Bé alors ki faire nou pas capave résisté contre nou banne tentations, nou banne plaisirs et nou banne désirs zisse pou pas déplaire nou Rabb, le pli grand et véritable bien-aimé de tous?

Réflexion

Pou ou trouve banne tache ki ena lors ou visage, ou bizin guette ou dans ene miroir. Mais si ou trouve kit défaut, pas bizin lève ek miroir-là au lieu tire banne tache-là depi lors ou visage. Parceki défaut-là li trouve dans ou. Si ena pou lève contre kikene, ou bizin lève ek ou même. Miroir-là fine ranne ou service quand li fine montré ou ceki ena lors ou visage. Perna aukene défaut dans miroir-là. Coumsa même si kikene attire ou l'attention lors ene défaut et si arrivé ça défaut-là li trouve dans ou, ou bizin reconnaissant envers ça kikene-là. Faudré pas ou lève ek li. Si jamais ou ti pé alle guette tifille avec ene visage ki ene coté moustache fine tiré et ene dimoune fine attire ou l'attention à temps, ou pou remercié ça dimoune-là parceki li fine sappe ou de ene grand la honte. Li pas facile paraite couma ene cartoon divant toute ene la famille et surtout quand ou fine alle guette tifille cote ou bizin pli chic ki capave dans ou la vie. Coumsa même nou ena pou présenté devant Allah Soubhanahou Wa Ta'ala, devant nou Rabb, devant nou bien-aimé. Nou bizin faire maximum zeffort pou nou capave présenté dans ene façon désirable. Si ene dimoune attire nou l'attention vers ene quelque chose ki capave faire nou paraite indésirable divant nou Rabb jour Qiyaamat, alors nou bizin remercié li boucou. Nou bizin suive la mode et le model parfait de Rassouloullah r pou capave paraite bien dans regard Allah Ta'ala.

Hazrat Junaid Baghdaadi (R)

Hazrat Junaid Baghdaadi (R) ki le monde conne li par ene très grand wali, fine gagne ça degré et ça valeur-là par sacrifié so l'honneur, so célébrité et so popularité en faveur ene dimoune bien pauvre ki ti sorte depi dans la famille de Rassouloullah r. L'amitié pou Rassouloullah r li vraiment ene cadeau inestimable et incomparable.
Ki quantité malheureux li été celui ki capave rase so la barbe pou ene cadavre mobile ou bien acoze li honté avec dimoune mais li pas capave garde li dans l'amitié de nou Habeeb Rassouloullah r!

Causé inutile

D'après Qour'aan-e-Kareem et hadice de Nabi r, ene bon musulman bizin pas engage li dans kit activité inutile.
Inutile c'est ene kitchose ki perna aukene bénéfice dans dounia ni dans aakhirat. Dans ene l'époque cote dimoune pas pé conné ki appelle Imaan, couma faire wazou, couma faire roussal, couma faire namaz, vine soulève banne sujets compliqué couma cote Allah été, Wahdatul-Woujoud et Taqdeer (destin), c'est vraiment ene perte de temps et ene travail inutile ki pé dévié le public de ceki pli essentiel. C'est banne kitchose ki appelle Moutashaabihaat ou bien banne kitchose extrêmement compliqué ki apart Allah Ta'ala personne pas conne so vrai porté.
Banne ki Allah Ta'ala fine accorde zote la vrai connaissance, zotte amene Imaan sans rente dans les détails. Par contre banne ki soulève banne sujets pareils, c'est banne ki Qour'aan-e-Kareem qualifié zotte de banne ki zotte le cœur travers. Li dans l'intérêt de nou Imaan ki nou amène Imaan lors ça banne sujets-là sans rente dans les détails. Sinon nou pou perdi nou la vie précieux sans gagne narien.

ISTIQAAMAT OU STABILITE DANS DEEN

Nou bizin faire bon travail et pou ki ça bon travail-là ena so l'effet ki bizin, bizin faire li régulièrement. Disons si ene jour nou fine prend ene livre et nou fine lire ene kitchose, ça lecture-là li ene kitchose très bénéfique. Mais li pou vraiment bénéfique quand nou faire li tout le jour. Faire ene bon travail tout le jour et régulièrement sans ratte li, appelle li Istiqaamat. Banne 'Oulama dire ki Istiqaamat ou stabilité ou ponctualité lors ene certaine bon travail, li vaut plis ki 1000 karaamat (miracle). C'est parceki pou lève ene poids de 200-300 lbs pendant 2-3 seconds, li bien facile. Ene quantité dimoune capave faire li. Mais pou tini ene poids de 1/2 lbs régulièrement, ça li bien difficile. Li couma dire ou fine passe ene seul nuit dans Ibaadat ene fois le temps. Ça li tellement facile ki ene dimoune ki jamais fine lire namaz dans so la vie, li aussi li capave faire li sans kit difficulté. Pourtant 2 rakaat fajar ou bien 4 rakaat namaz Esha, boucou dimoune trouve li difficile pou faire li tout le jour.
Quand Rassouloullah r ti pé faire ene kitchose, li ti content faire li régulièrement. Acoze ça li fine recommande nou pou adopté banne ibaadat supplémentaire dans ene quantité ki li na pas vine ene fardeau à la longue. D'après Allaamah Bin Hajar Asqalaani dire:
"Nou bizin adopté banne ibaadat supplémentaire tigite par tigite. Nou faire ça ibaadat-là pendant ene bon boute le temps ziska ki ça fine rente dans nou system et nou fine adapté avec li avant ki nou augmente li. C'est dans ça façon-là ki nou capave gagne Istiqaamat dans Ibaadat.
Si nou envi gagne Istiqamat dans faire tilaawat Qour'aan, alors nou commence faire tilaawat Qour'aan ene quantité ki li pas vine ene fardeau à la longue. Nou commence faire li quand même ene seul page mais nou faire li tout le jour. Coumsa même nou tire 5-10 mins tout le jour pou faire zikrullah. Mais nou faire li tout le jour. Quand ça l'habitude-là pou fini rente dans nou systeme, nou pou faire li en grande quantité et tout le jour sans trouve li difficile.
Banne soulard jamais ti vine soulard par boire ene bouteille whisky entier ene seul coup. Zotte ti commencé par boire tigite tigite la bière. Ça tigite-tigite là fine faire zotte vine ene lanteau noir zordi. Ça c'est ene خمار (soulaison) dans dounia ça. Si nou envi gagne خمار dans Deen, nou bizin commence par tigite et au fur et à mesure, augmente li tigite par tigite. C'est dans ça façon-là ki nou pou gagne istiqaamat dans Deen. C'est dans ça façon-là ki nou évite pratique Deen couma le temps.

Allah – pli bon patron

Ene travailleur ou ene employé li senti li en sécurité quand li travail dans ene établissement ou ene département de grande carrière. Et surtout quand li ena ene bon patron.
Celui ki amene so la vie dans l'obéissance Allah Ta'ala, li bizin senti li pli sécurisé ki n'importe ki sanla parceki la paye ki li gagné ici, personne pas capave payé. Ici so la paye li commencé même par dix pou ene. C'est-à-dire chaque bonne action ki li faire, li gagne dix fois plis en récompense. Si li dépense ene roupie, li gagne dix roupies en récompense. Li amplifié par sept cent fois aussi et ena fois li gagne ziska 2 millions aussi pou ene seul roupie ki li dépensé. Et finalement so récompense li tellement immense ki banne calculatrices aussi jette zarme parceki personne pas capave évalué li. Donc Allah Ta'ala même li prend la responsabilité pou récompense li.
Ici ou gagne ceki ou fine faire. Personne pas capave passe lors ou la tête. Donc perna pression, ni dépression ni tension. Ou pas bizin réclame ou droit pou ou gagné. Sans réclamé, ou gagne ou droit et ou gagne ceki ou fine blié aussi.
Ici pas guette couleur ou la peau ni guette ou longueur ou bien ou grosseur. Ki l'endroit ou sorti et ki langage ou causé ou bien couma ou appelé, ça pas important. Ici ena ene seul qualification ki acceptable et c'est la sincérité.
Ici ou patron c'est Allah Ta'ala. Li tellement bon et généreux ki appelle li Al-Kareem. Nou appelle li Al-Kareem parceki li donne ou sans ki ou mérité, mais sans pénalise celui ki mérité, sans passe lors la tête kikene et sans prend part kikene. Li Al-Kareem parceki li donné sans ki ou dimane li. Li Al-Kareem parceki li donne plis ki ou dimane li. Li Al-Kareem parceki li donne ene quantité ki pas capave compté. Li Al-Kareem parceki li donne ou sans ki ou attane. Li Al-Kareem parecki li converti ou banne mauvais actions en bonne actions quand ou dimane li pardon sincèrement.
O Allah! Honore nou par accorde nou le taqwa (l'obéissance à Allah Ta'ala) et pardonne nou par To grâce et par To faveur".

Haraam et Halaal

Ene kitchose ki empêché ou bien ene kitchose ki permette, ça li bizin ena preuve pou ça. Si ça preuve ki pé empêche ene kitchose-là li ene preuve ki catégorique, alors nou appelle ça kitchose-là haraam.
Par exemple la viande porc li empêché par banne preuves catégoriques. Donc la viande porc li haraam. Donc haraam li ene degré de l'interdiction ki basé lors ene preuve catégorique.
Coumsa même halaal c'est ene kitchose ki permette et ki so preuve li catégorique. Li bien grave considère ene kitchose haraam comme halaal et vis-versa. Par faire ça erreur-là, ene personne nepli reste ene musulman. Li sorti en dehors l'Islam. Par exemple ene dimoune li conné Allah Ta'ala et so Rasool r fine déclare l'alcool haraam. Malgré ça, li considère li halaal. Alors ene dimoune pareil li nepli reste musulman. Coumsa même l'Islam fine permette ene zomme ena 4 madames. Mais ene dimoune dire ki ça li pas permette. Ça dimoune ki dire ça-là, li pas reste ene musulman parceki ene kitchose ki li halaal, li pé déclare haraam.

Makrouh

Parfois ena certaine kitchose ki ena tous les deux porté. D'après certaine preuve, ou trouvé ki li bizin haraam et d'après ene banne preuves, li paraite ki li halaal. Si ena pli boucou preuve ki li haraam, ça veut dire ki li batte pli près avec haraam. Ene tel degré de l'interdiction, nou appelle li makrouh tahreemi.
Et si ena pli boucou preuves ki li halaal, ça veut dire li batte pli près avec halaal. Ene tel degré de l'interdiction, nou appelle li makrouh tanzeehi.
D'après ene hadice rapporté par Hazrat Nou'maan Bin Bashir (RA) ki trouve dans Sahih Boukhari, Sahih Mouslim et lezot livres de hadice, Rassouloullah r fine recommane nou pou abstenir de banne kitchose douteux. Parceki ça c'est ene moyen ki préserve ene dimoune so Deen et so l'honneur. Et dans pas prend précaution avec banne kitchose pareil, ena toute chance tombe dans haraam ki catégorique. Acoze ça nou bizin évite makrouh tahreemi et makrouh tanzeehi aussi si nou envi vraiment préserve nou de haraam. Dans ça façon-là, abstenir de makrouh tahreemi et makrouh tanzeehi li pou ene barrière ki pou sépare nou de commette haraam.

Souci pou Deen

Quand ene dimoune li content ene kitchose, li ena ene grand souci pou ça kitchose-là. Par exemple ene dimoune li content so zenfant, alors li tracassé pou so zenfant. Li prend boucou précaution ki so zenfant pas tombe malade. Li garde li loin de fraîcheur, soleil, la poussière etc.
Ene dimoune ki content so Deen aussi, li gagne tracas pou so Deen. Li garde li-même loin de banne tipti-tipti kitchose aussi pou pas tombe dans kitchose pli grave et pou ki so Deen pas affecté. Parfois ça souci pou préserve ça Deen-là li vine tellement fort ki zotte accepté ziska même quitte tous zotte conforts dans la caze et zotte alle dans ene l'autre l'endroit cotte zotte capave pratique zotte Deen. Dans le passé, ene groupe de jeunes ti quitte zotte l'endroit, ti alle cachiette dans ene la cave pou sauve zotte Deen. Ça l'événement-là li mentionné dans Sourah Al-Kahf. Et dans l'époque Rassouloullah r, banne Sahaba-e-Kiraam de makkah ti quitte zotte l'endroit pou alle établi dans madina. Nou appelle ça déplacement-là hijrah.
Couma parfois ça souci-là li tellement faible ki nou permette nou faire toute sorte de concession dans Deen. C'est ça même manque de souci et l'excès de concession dans Deen ki fine amene nou dans ene l'époque acote ene musulman so la vie pas d'après Deen. So mangé, boire, so façon habillé, so mariage, so tenue, so la coupe, so l'attitude etc. tous en dehors cadre. Narien pas pé corresponne avec Deen. Kikene fine bien dire ki pé arrive tous ça-là acoze ki mususlman li nepli musulman. Li fine vine 'lascar'. Zordi jour tous banne problèmes ki musulman pé faire face, c'est li même ki coupable. Li coupable acoze ki li fine quitte so Rabb.

Quand mususlman pou comprend ki so succès, so victoire et so salut li trouve dans Deen?

L'essentiel

Ou ena pou alle ene l'endroit ki ene chauffeur pé amene ou. Si chauffeur-là pé conduire bien, bizin laisse li faire so travail avec tranquillité et liberté. Si malgré ça ou essaye pou prend volant depi dans so la main, ça capave cause ene accident, même fatal aussi. Tout ça-là acoze ene simple ti désir ki ou fine échoué résisté conte ça. Ça même kitchose quand ene dimoune dans Deen pou analysé, li pou conclure ki ou fine dicté par ou nafs ki fine néfaste pou ou et pou ou camarade. Et li bien vrai ki nafsaniyyat li détruire bon-bon dimoune quand ça li monte dans la tête. Donc l'essentiel ki ene dimoune compétent pé bien faire so travail. Faudré pas interfère dans so travail. D'après l'enseignement Rassouloullah r, faudré pas la guerre avec ene kikene ki pé assume bien so responsabilité.

Redacteur en chef: Moufti Mouhammad Raffick Meerun
Email: jamiat2009@gmail.com
 

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